Ο Τζιμπρίλ Σισέ, που έπεσε χθες θύμα τροχαίου, αλλά ευτυχώς δεν έπαθε το παραμικρό με το αυτοκίνητό του να υφίσταται υλικές ζημιές, ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα και αναμένεται να προλάβει το κυριακάτικο εντός έδρας ντέρμπι με την ΑΕΚ. Ενδεικτικό της διάθεσης του Γάλλου στράϊκερ είναι το γεγονός ότι στο ματς της Τούμπας, παρότι τραυματίας, κάθισε στον πάγκο της ομάδας του και ενθάρρυνε συνεχώς τις προσπάθειες των συμπαιχτών του. Από τη σημερινή προπόνηση απουσίαζαν οι διεθνείς, καθώς και οι Μπουμπσόνγκ, Γκοβού, που πήραν ειδική άδεια.













