Youropia Flag


13 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Παλιά καλή Φιορεντίνα...
Η Φιορεντίνα κέρδισε με 4-2 την Παλέρμο εκτός έδρας σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι.

Οι ''σικελιανοί'' της Παλέρμο, αν και βρίσκονται σε καλή κατάσταση, δεν κατάφεραν να κερδίσουν την Φιορεντίνα. Η Παλέρμο άνοιξε το σκορ μόλις στο 7ο λεπτό, με τον συνήθη ύποπτο, Χαβιέ Παστόρε. Η αντίδραση της Φιορεντίνα ήρθε στο 36' με ωραίο γκολ του Τζιλαρντίνο και το 1-1 ήταν το σκορ του πρώτου ημιχρόνου. Στο β' μέρος και πάλι η Παλέρμο μπήκε δυνατά και κατάφερε να πάρει εκ νέου το προβάδισμα με τον Νοτσερίνο στο 48'. Κάπου εκεί όμως άρχισε η αντεπίθεση. Το γκολ του Καμπορέζε στο 70' και το αυτογκόλ του Μπόβο στο 78' έδωσαν το προβάδισμα στη Φιορεντίνα για πρώτη φορά στο ματς, προβάδισμα που κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα. Μάλιστα οι παίκτες της ομάδας της Φλωρεντίας κατάφεραν να πετύχουν ακόμα ένα γκολ, με τον Μοντολίβο στο 88'.