Youropia Flag


15 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Μέσα ο Νασρί
Ο Σαμίρ Νασρλι θα αγωνιστεί κανονικά εναντίον της Μπαρτσελόνα.

Ενα ιδιαίτερα ευχάριστο νέο δέχτηκε ο Αρσέν Βενγκέρ, καθώς ο Σαμίρ Νασρί ανάρρωσε από τον τραυματισμό του συντομότερα από το αναμενόμενο και θα είναι ετοιμοπόλεμος για την αναμέτρηση με τη Μπαρτσελόνα την Τετάρτη (16/2) για τους 16 του Champions League.
Ο γάλλος μέσος είχε υποστεί θλάση στο μηρό στις 30 Ιανουαρίου και αναμενόταν να μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για τρεις εβδομάδες. Παρόλα αυτά, κατάφερε να προπονηθεί κανονικά την Τρίτη (15/2) και ο Βενγκέρ σκέφτεται το ενδεχόμενο να τον χρησιμοποιήσει, αν και δήλωσε ότι δεν ξέρει ακόμα αν θα πάρει το ρίσκο:
 
"Δεν θα το ρισκάρω, επέστρεψε συντομότερα από το αναμενόμενο - σε 17 μέρες αντί για 21 - και όλοι είναι σίγουροι ότι ιατρικά είναι σε θέση να αγωνιστεί. Εγώ θα το αποφασίσω".
 
Παρόλα αυτά, απών από την αναμέτρηση θα είναι ο Αμπού Ντιαμπί που τραυματίστηκε στη γάμπα στο φιλικό της Εθνικής Γαλλίας με τη Βραζιλία.