Ο Ισπανός φορ των ''κιτρίνων'' βρίσκεται πολύ κοντά στο διαζύγιο με τον Άρη. Αυτό γιατί όταν ο τεχνικός της ομάδας, Γιάννης Μιχαλήτσος, ανακοίνωσε την ενδεκάδα της ομάδας που θα παραταχθεί απέναντι στην Μάντσεστερ Σίτι και δεν είχε βασικό τον Κόκε, τον εξόργισε με αποτέλεσμα να αποχωρήσει από το ξενοδοχείο. Ο Κόκε κλήθηκε σε απολογία από την ΠΑΕ και όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει παρελθόν από τον σύλλογο.













