Ο τεχνικός της Ρόμα, Κλαούντιο Ρανιέρι, έβαλε τέλος στις φήμες που τον ήθελαν να αποχωρεί από την ομάδα επειδή τα τελευταία αποτελέσματά της είναι άσχημα (1 βαθμός στους τελευταίους 3 αγώνες). Μάλιστα ο Ρανιέρι ρώτησε αρκετές φορές τους παίκτες του αν φταίει αυτός που η Ρόμα δεν πάει καλά.
''Ζήτησα από τους ποδοσφαιριστές μου να μου πουν, αν είμαι εγώ το πρόβλημα και μου απάντησαν ότι δεν είμαι. Η φετινή σεζόν είναι πολύ δύσκολη. Είναι φανερό πως η ομάδα έχει επηρεαστεί από τις διοικητικές εξελίξεις. Οι προπονητές είναι σαν τους συζύγους: ορισμένα πράγματα τα μαθαίνουν πάντα τελευταίοι. Δεν πιστεύω στα σενάρια που θέλουν τον Μοντέλα να έρχεται στη θέση μου. Είναι μόνο κουτσομπολιά. Δεν με νοιάζουν. Και ξέρετε γιατί; Γιατί έχω τη στήριξη της ομάδας. Πριν από 3,5-4 μήνες μίλησα με τους παίκτες και μου είπαν πως δεν είμαι εγώ το πρόβλημα''.













