Με πολλές απουσίες θα παραταχθεί η ΑΕΛ απέναντι στην Ξάνθη στα πηγάδια. Από το συγκεκριμένο ματς θα απουσιάσουν οι Κανόμπιο, Νταμπίζας και Κατσιαρός ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή του Τάλ. Αμφίβολη, επίσης, παραμένει η κατάσταση του Μελίσση και του Αμπουμπακάρι. Και οι δύο αποχώρησαν από τον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου τραυματίες. Αντίθετα, επιστρέφει ο Ταυλαρίδης που εξέτισε την ποινή του, ενώ κανονικά προπονείται ο Βελάσκο. Να σημειωθεί ότι η Λάρισα εξασφάλισε 450 εισιτήρια για το κυριακάτικο παιχνίδι στην Ξάνθη.













