Αγιασμό χρειάζεται η Στουτγκάρδη φέτος για να διώξει τα κακά πνεύματα που την ταλαιπωρούν. Τα πολλά προβλήματα της ομάδας, κάνουν την διοίκηση και το τεχνικό τιμ να είναι απεγνωσμένοι. Μετά τη βαριά ήττα από τη Νυρεμβέργη με 4-1, ήρθε και το κερασάκι στην τούρτα για τη Στουτγκάρδη. Ο τραυματισμός του Πάβελ Πογκρέμπνιακ, ο οποίος υπέστη κάταγμα στο πλευρό στην προπόνηση της ομάδας και θα χάσει αρκετό καιρό.













