Μας έχει κουράσει ο Γιάγια Τουρέ με τις δηλώσεις του περί επιστροφής στο λιμάνι για λογαριασμό του Ολυμπιακού. Ά, ναι είπε και κάτι ψηλά για τον αγώνα της Σίτι με τον Άρη.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιαγιά Τουρέ:
"Ήταν πολύ δύσκολος αγώνας σε μία πολύ δύσκολη έδρα. Το γήπεδο του Αρη είναι μία φανταστική έδρα και η ατμόσφαιρα που δημιουργεί ο κόσμος δυσκολεύει πολύ τον αντίπαλο".
Πως αισθάνθηκες που επέστρεψες στην Ελλάδα;
"Πάρα πολύ ωραία γιατί έζησα πολύ καλές στιγμές. Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στη Ελλάδα".
Σε ποια ομάδα;
"Στον Ολυμπιακό".
Παρακολουθείς το ελληνικό πρωτάθλημα;
"Ναι το παρακολουθώ. Στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό θέλω να κερδίσει ο Ολυμπιακός και να πάρει το Πρωτάθλημα".













