Youropia Flag


16 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Εντόι:"Θα νικήσουμε την Τσέλσι"
Πεπεισμένος πως η Κοπεγχάγη θα περάσει το εμπόδιο της Τσέλσι στα ματς για την φάση των "16" του Τσάμπιονς Λιγκ εμφανίστηκε ο Νταμ Εντόι.

"Έχουμε καλή ομάδα κάτι που αποδείξαμε και με τα προηγούμενα αποτελέσματα μας στο Τσάμπιονς Λιγκ. Διαθέτουμε δυνατή άμυνα, ενώ επιθετικά όποτε μας παρουσιαστούν ευκαιρίες μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις εμφανίσεις μας. Γι'αυτό άλλωστε πιστεύω πολύ πως μπορούμε να κάνουμε την έκπληξη κόντρα στην Τσέλσι την ερχόμενη Τρίτη. Δεν με ενδιαφέρουν οι αστέρες τους αλλά και τα ονόματα του. Παρότι είναι σπουδαίοι παίκτες, δεν είναι ανίκητοι. Όλοι οι ποδοσφαιριστές κάνουν λάθη. Ακόμη και η Τσέλσι".