Youropia Flag


16 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Σηφάκης: "Ο Άρης δεν φοβάται κανέναν"
Οι δηλώσεις του Μιχάλη Σηφάκη στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6

"Όταν πας να αντιμετωπίσεις έναν τέτοιο αντίπαλο σίγουρα όπως είπες έχεις αμυντικούς προσανατολισμούς και κοιτάς τις αντεπιθέσεις. Όσο περνούσε η ώρα βλέπαμε πως δεν υστερούσαμε σε κάτι, κυκλοφορούσαμε καλά την μπάλα. Ότι και να σχεδιάσεις όλα αλλάζουν μέσα στο παιχνίδι. Ίσως υπερτιμήσαμε την Σίτι στο πρώτο. Δεν φοβόμαστε κανέναν. Όταν μπαίνεις στον αγωνιστικό χώρο πας για τη νίκη. Μόνο αυτός είναι ο στόχος και έτσι θα πας μπροστά. Εμείς είμαστε πειθαρχημένοι και σοβαροί. Χρειαζόμαστε πίστη και να μην φοβηθούμε. Μπορούμε να πάρουμε την πρόκριση. Όλα μπορούν να συμβούν. Το ζητούμενο είναι πως δεν δίνουμε περισσότερη βάση στο Europa League. Ξέρουμε πως αν δεν βγούμε πεντάδα δεν θα ξαναπαίξουμε. Είμαστε από τις ομάδες που ξεκινήσαμε προετοιμασία τον Ιούνιο και με δύο προκριματικούς γύρους. Δεν είμαστε συνηθισμένες σε πάρα πολύ παιχνίδια. Ο Ολυμπιακός το καλοκαίρι αποκλείστηκε από μια ομάδα χαμηλής ποιότητας. Υπήρχε κούραση και τραυματισμοί και μας άφησαν πίσω στο πρωτάθλημα. Έχουμε τις δυνατότητες να τα καταφέρουμε όμως και να μπούμε στην πεντάδα".