Ο Τζιμπρίλ Σισέ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για τη βράβευση του ως πολυτιμότερου παίχτη της 22ης αγωνιστικής για την εμφάνιση του κόντρα στην ΑΕΚ, υποστήριξε ότι η ομάδα του θα πρέπει να αγωνιστεί με καρδιά στο Καραϊσκάκη και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που θα της παρουσιαστούν για να φτάσει στη νίκη, που, όπως είπε, θα είναι ένα καλό βήμα για τη διεκδίκηση του τίτλου. Τόνισε ότι δε διαλέγει παιχνίδια και πως δίνει σε όλα τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει τον ΠΑΟ να φτάσει στη νίκη.













