Η νομική υπηρεσία της ομοσπονδίας γνωμοδότησε υπέρ της έκδοσης δελτίου στον τερματοφύλακα του ΠΑΟ και η Εκτελεστική Γραμματεία προχώρησε στις σχετικές ενέργειες. Έτσι, ο ποδοσφαιριστής είναι έτοιμος να βοήθησει το ''τριφύλλι'' στις προσεχείς αγωνιστικές του υποχρεώσεις.













