Youropia Flag


17 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Στα ημιτελικά οι ''αιώνιοι'', ο Ηρακλής και ο ΠΑΟΚ
Στην ημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας στο βόλεϊ προκρίθηκαν μετά τα χθεσινά παιχνίδια ο ΠΑΟ, ο Ολυμπιακός, ο Ηρακλής και ο ΠΑΟΚ

  Ο ΠΑΟ επικράτησε με 3-0 στη Λαμία (25-18,25-21,26-24) της τοπικής ομάδας με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Ιορντάνοφ(21 πόντοι) και Πετρέα(13 πόντοι). Ο Ολυμπιακός είχε πολύ εύκολο έργο κόντρα στον Πανελλήνιο στην Κυψέλη επικρατώντας με το ίδιο σκορ(25-15,25-20,25-21) με τον Τζούριτς(18 πόντους) να πραγματοποιεί πολύ καλή εμφάνιση. Ο Ηρακλής κατάφερε να ξεπεράσει δύσκολα το εμπόδιο του Άρη με 3-0(25-21,26-24,25-23), ενώ ο ΠΑΟΚ σε ένα ιδιαίτερα συναρπαστικό παιχνίδι πέρασε με 3-2 από την Κηφισιά(25-23,20-25,25-14,16-25,23-21).