Η πάρα πολύ μεγάλη ζήτηση για ένα εισιτήριο όπως είναι λογικό... σήμανε συναγερμό για τη διοίκηση της ομάδας. Η αρχική συμφωνία προέβλεπε συνολικά 2.100 εισιτήρια.
Ωστόσο η «κίτρινη» ΠΑΕ εξασφάλισε ακόμη 1.500 εισιτήρια για τον εκτός έδρας αγώνα με τους «Πολίτες» Πέμπτη στο «Σίτι οφ Μάντσεστερ».
Από το σύνολο των εισιτηρίων θα καλυφθούν ανάγκες και των φιλάθλων της ομάδας από το εξωτερικό.
Οι οπαδοί του Άρη θα παρακολουθήσουν το ματς με την αγγλική ομάδα από τις θύρες 113, 114, 115, 116, 117, 214, 215, 216 και 217.
πηγη:sport24













