Youropia Flag


20 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Εκτός 18άδας!
Τον Νέιθαν Μπέρνς αλλά και τους Νταντόμο,Γεωργέα και Αργυρίου άφησε εκτός αποστολής ο Μανόλο Χιμένεθ για την κυριακάτικη (20/2,19:30)αναμέτρηση στο κεκλεισμένων των θυρών ΟΑΚΑ με τον Πανιώνιο.

 Ο Ισπανός τεχνικός δεν μπορεί να υπολογίζει ακόμη στους τραυματίες Ντιοπ , Γκέντσογλου αλλά και τον τθιμωρημένο λαγό , που επίσης έμειναν εκτός αποστολής .

Αντίθετα στη 18άδα συμπεριέλαβε τους: Σάχα, Αραμπατζή, Δέλλα, Γιάχιτς, Μανωλά, Νασούτι, Καράμπελα, Καφέ, Ματέος, Σκόκο, Λεονάρντο, Μάκο, Μπλάνκο, Μίτσελ, Γκερέιρο, Μπαχά, Έντερ, Λυμπερόπουλο.