Youropia Flag


20 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Τα ξένα ΜΜΕ για τα χθεσινά καραγκιοζιλίκια
Με την βοήθεια του sday.gr σας παρουσιάζουμε όσα γράφουν τα γαλλικά Μέσα για τον φορ των «πρασίνων»

L’ Equipe: Η μεγαλύτερη αθλητική εφημερίδα στη Γαλλία αναφέρεται με ήπιους τόνους. Περιγράφει σε ένα σημείο την καθαρά αγωνιστική εξέλιξη του ντέρμπι και τιτλοφορεί το κείμενό της με τη φράση «Ο Σισέ έσπασε και είναι θυμωμένος». Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο παιχνίδι: «Η ήττα του Παναθηναϊκού το Σάββατο και η είσοδος των οπαδών στο γήπεδο έκαναν τον Σισέ να προαναγγείλει την αποχώρησή του».

RMC: Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναφέρει το στόρι που έκανε τον Γάλλο να εκνευριστεί: «Ο Σισέ έγινε έξω φρενών όταν κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν μέτρησε το γκολ του Κατσουράνη. Σημειώστε επίσης ότι η κατάσταση στο τέλος του αγώνα ήταν θυελλώδης. Ορισμένοι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟ αναζητούσαν τον Τοροσίδη, οπαδοί μπήκαν στο γήπεδο που έβριζαν και χτυπούσαν τους παίκτες».
 

FranceFootball:  Απο τη μεριά της η ηλεκτρονική έκδοση του France Football γράφει: «Ο πρώην επιθετικός της Μαρσέιγ είναι θυμωμένος. Η ήττα του Παναθηναϊκού από τον Ολυμπιακό και η κατάσταση που επικράτησε μετά το ματς, αηδίασε τον Τζιμπρίλ Σισέ. Πρέπει να φύγει από την Ελλάδα στο τέλος της σεζόν»!
 

Mercato 365: Η είδηση της επιθυμίας του Σισέ να πει αντίο στην Ελλάδα υπερτερεί και εδώ. Ο τίτλος του κειμένου «Ο Σισέ θέλει να φύγει», ενώ ενδιάμεσα του  αναφέρεται πως: «Ο Σισέ απείλησε να εγκαταλείψει το ελληνικό πρωτάθλημα, μετά από επίθεση που δέχτηκε από οπαδούς του Ολυμπιακού στο χθεσινό ντέρμπι»!
 

Maxifoot.fr: Η εν λόγω ιστοσελίδα εστιάζει επίσης στον προάγγελο αποχώρησης του Γάλλου επιθετικού του Παναθηναϊκού. «Ο Σισέ θέλει να φύγει από την Ελλάδα», είναι ο τίτλος ενώ το κείμενο χαρακτηρίζεται αρκετά καυστικό «Η Ελλάδα είναι καλή, αλλά ως ένα όριο! Μετά από ενάμιση χρόνο ο Σισέ δεν αντέχει άλλο. Αμέσως μετά την επίθεση που δέχτηκε από οπαδούς του Ολυμπιακού, ο Γάλλος ανακοίνωσε ότι φεύγει από το ελληνικό πρωτάθλημα. Όχι ότι το πρωτάθλημα δεν έχει ενδιαφέρον.  Αλλά αν τον πρώτο χρόνο αδιαφόρησε για τους κακούς αγωνιστικούς χώρους των γηπέδων των περισσότερων ομάδων, αυτά που συμβαίνουν στον δεύτερο χρόνο δεν μπορούν να βγουν από το μυαλό του»!