Youropia Flag


21 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Επιστολή του Ερασιτέχνη ΠΑΟ για τη μετάδοση της ΕΡΤ
Επιστολή στον αναπληρωτή Υπουργό Πολιτισμού και πολιτικού προϊστάμενου της ΕΡΤ, Τηλέμαχο Χυτήρη, απέστειλε η διοίκηση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, ζητώντας να λάβει μέτρα για τα όσα “ειπώθηκαν ή δεν ειπώθηκαν και για όσα απεκρύβησαν ή παρέμειναν ασχολίαστα κατά τη διάρκεια της μετάδοσης” του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκη.

Μέσω του κειμένου γίνεται ευθεία επίθεση στους δημοσιογράφους του κρατικού καναλιού, αλλά και στον Βαγγέλη Μαρινάκη, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι όλα έγιναν “για να ικανοποιηθεί ο νέος ισχυρός άνδρας" του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Η επιστολή του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού:

Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ
 
Ζητήστε να δείτε (αν δεν είδατε ακόμη) το VIDEO της προχθεσινής μετάδοσης από τη ΝΕΤ του αγώνα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ. Θα διαπιστώσετε ότι «κάποιοι» μετέτρεψαν την Κρατική Τηλεόραση σε ιδιωτικό κανάλι, που μεταδίδει αγώνες προς τέρψιν των οπαδών του Ολυμπιακού και μόνον!
 
Δημοσιογράφοι – υπάλληλοι της ΝΕΤ που αμείβονται με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, αγνόησαν κατάφορα τις στοιχειώδεις Αρχές της Δημοσιογραφικής δεοντολογίας περί αντικειμενικότητας της μετάδοσης και του σχολιασμού των αγώνων και… λογόκριναν (!) την εικόνα που όλοι μας βλέπαμε, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια του φακού, αποσιωπώντας εκείνα που – κατά την κρίση τους – έπρεπε να αποκρυβούν και μαστιγώνοντας την νοημοσύνη εκατομμυρίων τηλεθεατών!
 
Και όλα αυτά, γιατί;;; Μήπως, για να ικανοποιηθεί ο νέος «ισχυρός άντρας» ή τάχα για να προστατευθούν τα συμφέροντα της ομάδας, της οποίας τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων έχει η ΝΕΤ;
 
Κύριε Χυτήρη
 
Κάτι σάπιο υπάρχει στο Μέγαρο της Λ. Μεσογείων. Οφείλετε να έχετε άποψη. Αν και άνθρωπος προερχόμενος από τον χώρο των Γραμμάτων, οφείλετε να ερευνήσετε τα συμβαίνοντα στο χώρο των αθλητικών μεταδόσεων. Θα διαπιστώσετε, αργά η γρήγορα, ότι η Οργή όλων εκείνων που αηδίασαν γι’ αυτά τα οποία ειπώθηκαν ή δεν ειπώθηκαν και για όσα απεκρύβησαν ή παρέμειναν ασχολίαστα κατά τη διάρκεια της μετάδοσης, είναι δίκαιη και εύλογη, εύκολα δε μπορεί να μεταλλαχθεί ακόμη και σε πολιτική καταδίκη, όταν έρθει η ώρα της εκλογικής διαδικασίας. Γνωρίζετε, βεβαίως, ότι ο λαός δεν ψηφίζει μόνον με κριτήριο τα Οικονομικά, την Κρίση και το Δ.Ν.Τ. Καταδικάζει και όσους, ενώ πρέπει και μπορούν, αδιαφορούν, αδυνατούν ή και αρνούνται να ελέγξουν και τιμωρήσουν εκείνους, που ασεβώς εγκληματούν σε βάρος του Έλληνα πολίτη, και του συνταγματικά προστατευόμενου δικαιώματός του για αντικειμενική ενημέρωση.
 
Έστω και τώρα, λάβετε μέτρα Κύριε Υπουργέ. Προστατέψτε, ό τι Εσείς κρίνετε ότι πρέπει – και μπορεί ακόμη – να προστατευθεί από την απέραντη βλακεία μερικών υπαλλήλων οι οποίοι, θεωρώντας ότι… «έτσι πρέπει να κάνουν», ασελγούν σε βάρος της νοημοσύνης όλων μας!

Πηγή: enet.gr