Περισσότεροι από 1.300 οπαδοί του Παναθηναϊκού βρέθηκαν έξω από το ραδιομέγαρο της ΕΡΤ και διαμαρτυρήθηκαν ειρηνικά για τη μετάδοση του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, απαιτώντας δημόσια συγνώμη από την κρατική τηλεόραση. Τα συνθήματα κατά του προέδρου του Ολυμπιακού και της Σούπερ Λίγκας Βαγγέλη Μαρινάκη έδιναν και έπαιρναν, ενώ στο σημείο βρέθηκε μεγάλη αστυνομική δύναμη, η οποία όμως ευτυχώς δεν χρειάστηκε να επέμβει. Μετά από δύο περίπου ώρες παρουσίας τους έξω από το κτίριο της ΕΡΤ, οι οπαδοί αποχώρησαν, αλλά πριν είχαν επαφή με άνθρωπο της κρατικής τηλεόρασης, στον οποίο φρόντισαν να μεταφέρουν τα αιτήματα τους.
Πηγή : Metrosport.gr













