Ο Δικέφαλος έχει καταθέσει αίτημα στην UEFA να αλλάξει η προγραμματισμένη ώρα της ρεβάνς καθώς αυτη είναι για τις 7 το απόγευμα! Οι προβλέψεις όμως της θερμοκρασίας για εκείνη την ώρα κανουν λόγο για -20 βαθμούς κελσίου! Ετσι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει ζητήσει να γίνει το παιχνίδι στις 14:00GR, όπως συνέβη και στην αντίστοιχη περίπτωση της αναμέτρησης της Ρούμπιν Καζάν με την Τβέντε για το Europa League! Οχι οτι θα αλλάξει κατι δραματιά αν γίνει δεκτό το αίτημα της ομάδας, καθώς και εκείνη την ώρα η θερμοκρασία δεν ξεπερνά τους -12 βαθμούς κελσίου! Απλα θα είναι σαφώς καλύτερα













