Youropia Flag


21 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Θλάση ο Γιάχιτς
Απών από τον αγώνα με τον Εργοτέλη θα είναι ο Σανέλ Γιάχιτς, που υπέστη θλάση δευτέρου βαθμού και τρέχει για τον ημιτελικό της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ.

 Όπως αναφέρει το ιατρικό δελτίο που εξέδωσε η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ «ο απεικονιστικός έλεγχος στον οποίο υπεβλήθη ο Σανέλ Γιάχιτς έδειξε ότι ο αμυντικός της ΑΕΚ έχει υποστεί θλάση δευτέρου βαθμού στον δεξιό δικέφαλο και θα ακολουθήσει πρόγραμμα φυσιοθεραπείας».



Τίποτα ιδιαίτερο ο Καλίνκοφ...
Σε ό,τι αφορά τον Μολδαβό, με βουλγάρικο διαβατήριο, Ντένις Καλίνκοφ που δοκιμάστηκε τη Δευτέρα από την ΑΕΚ, δεν έδιξε κάτι το ιδιαίτερο. Ο 26χρονος αριστερός εξτρέμ, που παραμένει χωρίς ομάδα από... πέρυσι τον Μάιο, θα κάνει προπονήσεις με την «Ένωση» μέχρι και την Παρασκευή, αλλά οι πιθανότητες να αποκτηθεί είναι απειροελάχιστες.

πηγη:gazzetta