Youropia Flag


21 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Πιλάβιος: Θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι των επεισοδίων
Την αυστηρή τιμωρία όσων ευθύνονται για τα επεισόδια στο ντέρμπι “αιωνίων” του Σαββάτου προανήγγειλε ο Σοφοκλής Πιλάβιος. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, σε τηλεοπτική του συνέντευξη, άφησε να εννοηθεί ότι θα επιβληθούν ποινές τόσο στον Ολυμπιακό, όσο και στο διαιτητή Καλόπουλο και τους βοηθούς του.

“Όσοι έχουν εμπλοκή στα επεισόδια αυτά θα τιμωρηθούν, είτε λέγονται ομάδες είτε διαιτητές. Όμως, επανάληψη του αγώνα δεν προβλέπεται από τους κανονισμούς μας. Άλλωστε είχε τεθεί τέτοιο θέμα και για τον αγώνα ΠΑΣ Γιάννινα-ΟΦΗ για τη Β' Εθνική, αλλά απορρίφθηκε στην πρωτοβάθμια εξέταση του θέματος”, υποστήριξε ο κ.Πιλάβιος κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega.

Σε ερώτηση για το πώς σκοπεύει η Πολιτεία να αντιμετωπίσει τα όλο και αυξανόμενα περιστατικά αθλητικής βίας, μίλησε για αυστηροποίηση του κανονισμού: “Το πειθαρχικό δίκαιο στο χώρο του αθλητισμού έχει ισχυροποιηθεί πολύ, ειδικά με την εισαγωγή του ποδοσφαιρικού εισαγγελέα, που κάλυψε ένα μεγάλο κενό που υπήρχε. Αυτός είναι ο άνθρωπος που παραπέμπει τα γεγονότα στις αρμόδιες αρχές. Μπορούμε να συζητήσουμε νέες αυστηροποιήσεις του πειθαρχικού κώδικα, όπως στο θέμα των βεγγαλικών και των φωτοβολίδων”.

Πηγή: enet.gr