Τα επεσόδια στο ντέρμπι του Σαββάτου στο Καραϊσκάκη οδηγούν τον Ζιλμπέρτο Σίλβα στην έξοδο. Με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα ''globo.com'' ο Βραζιλιάνος αμυντικός χαφ ευχαρίστησε το Θεό που δε χτύπησε κανείς στα επεισόδια που σημειώθηκαν το Σάββατο, ενώ παράλληλα εξέφρασε την επιθυμία του να αποχωρήσει από την ομάδα το καλοκαίρι. Χαρακτήρισε υπέροχα τα τρία χρόνια της παρουσίας του στην ομάδα, ενώ παρουσιάστηκε αινιγγματικός όσον αφορά την ομάδα στην οποία σκέφτεται να συνεχίσει την καριέρα του.













