Youropia Flag


23 Φεβρουαρίου 2011
Ειδήσεις
Σιόβας: ''Δεν τους είπα ΑΕΚακια''
Ο διεθνής στόπερ του Πανιωνίου αρνήθηκε ότι μίλησε υποτιμητικά εις βάρος των παιχτών της ΑΕΚ

Ο Δημήτρης Σιόβας σε δηλώσεις του τόνισε ότι δεν ανέφερε ποτέ τη λέξη ''ΑΕΚακια'', αλλά μόνο το ''πέστε κάτω΄΄, το οποίο, όπως είπε απευθυνόταν, στους συμπαίχτες του για να πανηγυρίσουν για την ισοπαλία στο ΟΑΚΑ. Ο Έλληνας αμυντικός ξεκαθάρισε ότι σέβεται όλους τους αντιπάλους του και πως μετά τη λήξη του ματς επισκέφτηκε τα αποδυτήρια της ΑΕΚ, όπου συνομίλησε με τους συμπαίχτες του στην εθνική ομάδα.