Στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα του Άμπου Ντάμπι ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την καρό σημαία και έγινε ο νεότερος σε ηλικία πιλότος που στέφεται πρωταθλητής, στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Το νταμπλ έκανε η Red Bull. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λιουίς Χάμιλτον, ενώ ο Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Έκλαιγε από χαρά ο Σεμπάστιαν Φέτελ με το πέσιμο της καρό σημαίας στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, την ώρα που οι μηχανικοί του, του έλεγαν πως είναι ό ένας και μοναδικός. Μόλις βγήκε από το μονοθέσιο ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, υποκλίθηκε μπροστά στο μονοθέσιο. Σε μια εντυπωσιακή χρονιά ο Φέτελ από νωρίς είχε δείξει τις προθέσεις του. Το νταμπλ έκανε η Red Bull!
Εκκίνησε ως αουτσάιντερ, τερμάτισε ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εκκίνησε από την πρώτη θέση στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι με τον Αλόνσο να έχει τις περισσότερες ελπίδες να πάρει τον τίτλο. Ωστόσο, το αυτοκίνητο ασφαλείας στον πρώτο γύρο και η στρατηγική της Renault έθεσε τον Αλόνσο εκτός διεκδίκησης του τίτλου.
Ο Φέτελ είχε έναν εύκολο αγώνα, εκκινώντας καθαρά διατηρώντας την πρώτη θέση. Ωστόσο, τα πράγματα έγιναν ακόμη πιο εύκολα για τον Γερμανό, όταν ο Αλόνσο στον 17ο γύρο βγήκε από τα πιτς πίσω από τον Πετρόβ, ο οποίος είχε αλλάξει ελαστικά στους πρώτους γύρους.
Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος
Ο Αλόνσο όσο και αν προσπάθησε να προσπεράσει το εμπόδιο της Renault δεν τα κατάφερε, ενώ όσο περνούσε η ώρα έβλεπε η υπόθεση τίτλος να απομακρύνεται. Την υποστήριξη της ομάδας είχε ο Ισπανός πιλότος, με τους μηχανικούς της σκουντερια να τον εμψυχώνουν, ωστόσο χωρίς αποτέλεσμα, καθώς ο Αλόνσο πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση.
Καλός αγώνας από McLaren
Η βρετανική ομάδα είχε δηλώσει πως θα είχε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και το απέδειξε στην πίστα. Ο Μπάτον έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση προσπέρασε τον Αλόνσο και διατηρήθηκε στην τρίτη θέση. Από την άλλη, ο Χάμιλτον ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και στην αρχή του αγώνα πίεσε τον Φέτελ.
Τα πιτ επηρέασαν και τη McLaren, καθώς ο Χάμιλτον για πολλούς γύρους έχασε χρόνο πίσω από τον Κούμπιτσα. Ωστόσο και οι δύο πιλότοι της Βρετανικής ομάδας κατάφεραν να ανέβουν στο τελευταίο βάθρο της χρονιάς.
Τα παράτησε ο Γουέμπερ
Στον τελευταίο και πιο κρίσιμο αγώνα της σεζόν ο Μαρκ Γουέμπερ φάνηκε κατώτερος των περιστάσεων. Ο Αυστραλός από νωρίς έχασε την ψυχραιμία του, είχε μια μικρή επαφή στον τοίχο με αποτέλεσμα να πρέπει να μπει στα πιτ. Ο Γουέμπερ συνέχισε τα λάθη και μετά το πιτ, γλιστρώντας και χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Ωστόσο, από εκείνο το σημείο ο Γουέμπερ πέταξε λευκή πετσέτα, καθώς δεν προσπάθησε για τίποτα καλύτερο, βλέποντας την καρό σημαία από την όγδοη θέση…
Εμφάνιση που αξίζει!
Μόνο ενθουσιασμένοι μπορεί να είναι οι άνθρωποι της Renault με τους Κούμπιτσα και Πετρόβ να τερματίσουν στις θέσεις πέντε και έξι, αντίστοιχα. Ο Ρώσος πιλότος στο τελευταίο γκραν πρι της σεζόν θα έβαλε τους ανθρώπους της Renault σε σκέψεις, καθώς έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση, αντέχοντας στην πίεση του Αλόνσο. Πολύ καλός ήταν και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος κράτησε πίσω του τον Χάμιλτον, μέχρι τη στιγμή που μπήκε στα πιτ.